buat kerja sekolah anak

View previous topic View next topic Go down

buat kerja sekolah anak

Post by Admin on Sat Mar 22, 2008 7:54 am

Buat Kerja Sekolah Anak..

Salam...kepada para ibu dan bapa tu, aku nak tanya sikit ni...pernah tak korang "tolong" watkan kerja sekolah anak2 anda...Mesti ramai yang terlibat ni, hehehe....Jom kita share ape faedahnya dan ape yang tak faedahnya tolong anak anda wat kerja sekolah...

Maksud aku, bukan tlg ajr tapi tolong amik buku si anak n tolong wat semua...anak tdo,kita wat keje die cam kita plak nak pergi klas esok...



Admin
Admin
Admin

Male
Number of posts : 182
Age : 29
Location : Johor
Job/hobbies : study and business,
Registration date : 20/03/2008

View user profile http://boraksakan.forummotion.com

Back to top Go down

Re: buat kerja sekolah anak

Post by onix on Thu May 22, 2008 1:10 am

onix x der anak lagi...tapi x patut la wat keje utk anak.. jangan manjakn skrg..lagipun kita nak dia pandai kan.. ajar tak per..buat mungkin tidak..

onix

Male
Number of posts : 45
Age : 32
Job/hobbies : main game
Humor : wekkk
Registration date : 15/05/2008

View user profile http://deacademy.forummotion.com/index.htm

Back to top Go down

Re: buat kerja sekolah anak

Post by Blueberry on Sat Oct 04, 2008 5:31 am

buat kejer sekolah untuk anak... ermmm....
berry takdak anak lagi... jadi tak tahu nak komen mcmana...
tapi kalau berrylah kan... berry tak buat... penat2 aku hantar g sekolah... las2 aku gak kena buat homework dorang seme...
kang ada kene tempeleng ngan aku kan...hahahaha

Blueberry

Female
Number of posts : 45
Age : 30
Location : **UmaH Aku**
Job/hobbies : Qc..ReADinG
Humor : eRm.....
Registration date : 04/10/2008

View user profile http://www.sitizone.com

Back to top Go down

Re: buat kerja sekolah anak

Post by Sponsored content Today at 9:44 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum