Macam Mana Nak Tahu Perempuan Masih Dara

View previous topic View next topic Go down

Macam Mana Nak Tahu Perempuan Masih Dara

Post by puteraboboy on Tue Dec 13, 2011 4:07 am

Macam Mana Nak Tahu Perempuan Masih Dara

Macam mana nak tahu perempuan masih dara? Soalan ni selalu bermain di dalam fikiran lelaki. Sebelum seseorang lelaki menanyakan soalan itu, ia perlu ditanyakan pada dirinya sendiri. Adakah aku masih teruna? Sebaik sahaja tahu jawapannya, baru bertindak memikirkan”soalan macam mana nak tahu perempuan masih dara”, atau sebaliknya.. :)
Macam Mana Nak Tau Perempuan Masih Dara?



Sebenarnya ada dua cara (teknikal) anda nak tau perempuan itu masih dara atau tidak.

1. Buat pemerikaaan buah dada perempuan itu.

2. Buat pemeriksaan vagina perempuan itu.

Takkan anda nak pergi periksa vagina dia pula kan? Anda nak periksa buah dada dia? Anda bukan tahu nak periksa, nanti lain pulak yang jadinya. Itu yang masalahnya. Anda perlu membawa si dia berjumpa dengan doktor untuk mengesahkan status daranya.

Adakah anda sanggup buat macam tu? Tak mungkin saya rasa. Anda seorang yang taksub kepada dara jika anda buat demikian. Sedangkan anda belum tentu lagi teruna. hahaha..

Jalan yang paling senang untuk menyelesaikan kemelut anda yang “taksub kewujudan dara perempuan” ialah dengan hanya dua cara iaitu..

1. Dia sendiri mengaku.

2. Anda sendiri tanya.

Selesai masalah anda, jangan peningkan kepala anda yang dah memang berserabut tu.

MORE SEX STORY KLIK HERE
http://hebatpower.com/blog/category/cerita-seks/page/2/

puteraboboy

Male
Number of posts : 24
Age : 39
Job/hobbies : surfing internet
Humor : HAPPY GO LUCKY
Registration date : 04/02/2011

View user profile http://kedaionline-ezani.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Macam Mana Nak Tahu Perempuan Masih Dara

Post by jarihantu on Tue Dec 27, 2011 12:04 pm

pompuan skrg ramai yg dah open, berani mengaku dah xde dara... so nak tau dara ke tak just tanya jer...kiter blh tgk reaksi dia menjawab...kat situ korg nilai ler sdri...selamat mencuba!!!!

jarihantu

Male
Number of posts : 24
Age : 39
Job/hobbies : melihat dunia baru
Humor : ape nih
Registration date : 21/09/2010

View user profile http://www.2kali.com/?s=939

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum