cerita cikgu Laili

View previous topic View next topic Go down

cerita cikgu Laili

Post by dare on Fri May 14, 2010 3:19 pm

Selamat Pagi cikgu....itulah peerkataan pertama bila cikgu Laili masuk ke kelas aku...Selaku ketua kelas aku dah terbiasa dengan perkataan itu.Cikgu Laili seperti biasa tersenyum saja dan disuruh nya kami duduk dan mengeluarkan buku pelajaran dan dia bertanya tentang kerja rumah semalam.Alamak aku dah tertinggal buku tu sebab semasa aku nak buat kerja rumah tu aku terbayang punggung cikgu laili.Akhirnya hasil daripada itu aku terpaksa melancap dan aku keletihan.Cikgu Laili memang menjadi perhatian oleh cikgu2 lelaki kat sekolah aku,lebih2 lagi cikgu Ramu.
Sorang2 rakan aku hantar buku kerja ke depan..sampai giliran aku.....shaiful!! mana kerja rumah semalam?..."aku terkejut bila cikgu Laili meninggikan suaranya...Aku ke depan dan semasa aku menghampiri Cikgu Laili aku terbau minyak wanginya dan secara tiba2 anuku memberi isyarat ketegangan dan aku perasan Cikgu Laili tgk ke arah pelir ku..Muka nya sedikit terkejut...Habis kenapa awak ni?soalan tu tak terjawab oleh aku...Malunya aku hari tu...Lalu aku disuruhnya Cikgu Laili kembali ke meja.Aku undur perlahan2 dan terus duduk di kerusi aku.HAri tu aku tak dapat tumpukan perhatian dalam kelas..Cikgu Laili x seksi tapi bau badan nya dah cukup untuk aku mengeluarkan air mazi..Habis mengajar cikgu Laili pesan agar aku siapkan kerja tu dan hantar ke rumahnya dan sambil tersenyum...aku x paham atau saja buat2 tak paham...sebelum keluar kelas dia menoleh dan "Shaiful..jangan lupa..petang ni kul 6 saya nak awak hantar ke rumah saya"...Jangan lewat.
Aku mengiyakan je lah...rakan2 sibuk dengan urusan masing2..Sejurus je Cikgu Laili keluar aku terus ke tandas dan menyelesaikan hutang aku tadi..lega rasanya...Pulangnya dari tandas aku tgk cikgu Ramu duk bersembang dgn Cikgu Laili..aku sengaja lewat di tepi mereka nak usha2 sikit topik perbualan..."Eh shaiful..ke mana kamu...?Aku tersenyum dan Cikgu Laili juga tersenyum...
Petangnya aku selepas siapkan kerja rumah tu,terus ke rumah Cikgu Laili .Nampaknya cikgu Laili dah memang menunggu aku..dah disiapkan minum petang dan sedikit kuih...rezeki aku....MAsuk ke rumah terkejut aku sebab Cikgu Laili seperti baru je lepas mandi...rambutnya masih basah2 dan kali pertama aku lihat cikgu Laili x bertudung..Yamg membuatkan konek aku berdenyut lagi,cikgu Laili hanya memakai bajukelawar...seksa sekali aku tengok....Aku cuma hantar buku tu dan terus nak pulang..EH eh kamu ni..nak ke mana?minum dulu...siapa nak habiskan tu..aku pun terus makan dan cikgu LAili berlalu ke biliknya.."kejap ya..saya nak siap siap dulu.....awak makan le...malam ni cikgu Ramu nak belanja saya dan cikgu sofia makan malam...so saya kena siap-siap ni....Cikgu Laili maasuk ke bilik nya dan aku bunyi air di bilik air nya...pintu biliknya tak ditutup..aku sudah dirasuk setan dan perasaan aku dah x bleh di kontrol lagi..perlahan2 aku menuju ke bilik nya..kononnya..nak balik..cikgu..saya nak balik dah..terima kasih la ya...Dengan sengaja aku masuk ke bilik cikgu Laili dan aku tengok cikgu Laili sedang nak pakai underwearnya..Lebatnya bulu puki cikgu..aku terkedu dan cikgu Laili terus berlari mengambil tuala nya di katil..Malangnya cikgu Laili terjatuh dan pertama kali aku tgk cikgu Laili tanpa seurat benang..Batang aku dah tegang gila..kesian cikgu Laili.aku cepat2 mengangkat dia dan aku terpegang segalanya..tetek cikgu Laili sangat besar dan putingnya warna coklat muda ..dia malu dan aku terus merangkul cikgu laili dan menggomol tubuh dia yang telanjang bulat tu..cikgu Laili menolak aku namun kudrat aku melebihi segalanya...batang aku meronta2 mahu keluar dari sarangnya...aku hisap puting cikgu laili...aku cium mulutnya..bermain0main di dalam mulutnya walaupun cikgu laili tetap berlawan bersungguh-2..namun akhirnya Shaiful...shaifuuuuuuuuuul..jangan buat cikgu cam ni.......aku tak menghiraukaan rintihan dia,,terus aku meraba burit cikgu aku...dan jelas dia sudah berair...rupanya dia dah mula stim dah..akhirnya dia memegang batang aku....aku terperanjat tapi hanya membiarkan sahaja...akhirnya dia membenarkan aku menghisap buritnya..ahhhaaaaaaaahhhhhhaaaggrhhh shaiful..hisap lagi.....sedapnya...aku membiarkan sahaj..cikgu lali dah tak terkawal...dihisapnya batang aku laju sekali..aku akhirnya tewas......pengalaman pertama aku.."kenapa cepat sangat..tu lah asyik melancap je kerja nya.."...dah balik lah..saya nak mandi pulak ni....aku bingung seketika...menyesalnya aku...aku perlahan2 berjalan menuju ke pintu...tiba2 Shaiful......aku berpaling dan cikgu laili menunjukkan isyarat diam kepada aku...aku terus berpaling dan pulang......
Keesokkannya..dalam kelas cikgu Laili aku lebih diam dan tidak aktif..aku tgk Cikgu laili cam biasa je...Sesudah habis kelas..cikgu Laili hampiri aku dan "Shaiful...ptg ni tolong hantar Buku sekolah ni ke rumah ya....Jangan lewat ya...saya ada temujanji lagi malam ni..sambil tersenyum cikgu Laili bergerak ke bilik guru..aku terssengih ...

bersambung.....

dare

Male
Number of posts: 17
Age: 36
Job/hobbies: main sukan lasak
Humor: hahaha..suka
Registration date: 14/05/2010

View user profile http://anakrimau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: cerita cikgu Laili

Post by dare on Sat May 15, 2010 9:23 am

petang tu aku dengan berdebar2 menuju ke rumah cikgu Laili....di tangan ada beberapa buah buku yang dipesan oleh cikgu Laili tadi.Sampainya di rumah cikgu Laili dah siap menunggu aku.Aku terus naik dan cikgu laili tersenyum manja di ata sofa di rumahnya."duduk lah Shaiful..kenapa lambat sangat?"Aku tersenyum je..."Ni bukunya Cikgu"...aku duduk dekat dengan cikgu Laili dan bau dia cukup untuk membangkitkan kote aku.Aku perasan mata cikgu Laili tertumpu ke arah kote aku.aku cuba untuk menyembunyikan ketegangan kote ku.Dia tersenyum je dan "kenapa nak maalu2...semalam kan epul dah tgk Cikgu punya.Semalam cikgu x puas lagi..boleh tahan besar kote Epul ya...?Aku stim gila bila cikgu Laili kata camtu.Belum sempat aku nak minum air teh cikgu Laili tu,dia merapatkan kedudukannya dengan aku..aku berdebar-debar.terasa air mazi aku dah mengalir keluar perlahan-lahan.Cikgu Laili memegang kote aku dan mengajak aku ke biliknya...Dia meninggalkna aku di luar dan menuju ke kamar tidurnya..Aku terhenti seketika...memikirkan apa yang akan terjadi.Selepas beberapa minit dia memanggil aku dari dalam biliknya..Aku menuju ke arah suara manja itu dan masuk ke bilik tidor cikgu Laili.Aku tgk cikgu Laili masih berpakaian terbaring di atas katilnya.Perlahan-lahan dia menanggalkan baju T nya dan kain sarung yang dipakainya dilonggarkan."Mari dekat cikgu epul...cikgu tahu dah lama epul nak rasa tubuh cikgu ni.."Orang mengantuk disorongkan bantal..aku duduk di sebelah cikgu Laili dan di bawanya tangan aku oleh cikgu Laili untuk memegang tetek nya..aku dah tak tertahan lagi..aku terus menghisap puting tetek dia dengan rakus sekali.Sekali sekala cikgu Laili ketawa kerana geli aku rasa...kenapa cikgu?..hehehe cikgu geli laa epul..suka tak hisap tetek?"..aku tak menjawab...terus aku menghisap lagi teteknya sehingga habis basah puting nya dan aku terasa pelir aku di pegang oleh cikgu Laili....epul punya ni besar sikit dari Cikgu Ramu punya..terkejut aku..rupanya dia dan CIkgu ramu dah biasa buat benda ni..aku teruskan juga aktiviti aku...kami terus bercium mulut dan Cikgu Laili cukup berpengalaman dalam bidang ni..Lidah kami bertaut erat dan aku terasa macam nak terpancut je....aku merentap kain dan coli cikgu Laili..rupanya cikgu Laili tak memakai seluar dalam..lagi senang kerja aku.Aku terus merraba burit cikgu Lail dan memasukkan jari aku ke dalam lubang buritnya,..cikgu merengek manja dan kami masih lagi bercium..habis muka cikgu Laili aku jilat..dia hanya membiarkan sahaja.Air burit cikgu Laili semakin penuh dan aku tengok dah meleleh ke luar.."aarrgh...eeekkk....epul...cepat cikgu dah tak tahan ni......"aku naik ke atas cikgu Laili dan memandang tepat ke mata dia.aku tgk dia dah lali..dia menolak kepala aku ke burit nya dan bau buritnya memang enak sekali..Dia baru lepas shave bulu buritnya kerana semalam agak tebal juga aku tgk.Hari ni macam burit budak umur 12 tahun aku tgk....aku terus menjilat air burit cikgu laili.dia merengek lagi..aku isap dalam2 sehingga dia menarik aku ke atas...Dia nak isap pelir aku katanya.aku hanya membiarkan sahaja...dikulumnya pelir aku sesungguh hati..ngilu aku rasa....sambil tu sempat lagi aku menjolok burit dia dengan tangan aku...cikgu laili kekejangan seketika,..Aku menolak perlahan cikgu laili agar baring dan aku naik ke posisi di atasnya....dia terus mengangkan kakinya dan pelir aku terus ambil parking betul2 di depan lubang burit nya...dengan sekali tolak aku dah masuk ke dalam burit cikgu aku....aku terus melakukan tanggungjawab aku ke atas cikgu Laili..selama 5 minit aku sorong tarik pelir aku ke dalam burit idaman aku tu..cikgu Laili dah x sedar..hanya aku yang melakukan tugas hari ni...nikmatnya burit cikgu Laili...aku hampir klimaks...cikgu Laili terus mencabut pelir aku sebelum sempat aku pancut ke dalam..semacam ada sensor di buritnya..aku nak pancut dah...cikgu laili cepat2 mengulum habis pelirku dan aku terus pancut dalam mulut cikgu laili...oooooohhh...cikgu.......nasib baik dia tak telan habis air mani ku..di keluarkan semula air maniku dan habis di atas teteknya..bilik cikgu laili dipenuhi dengan bau hamis air mani aku seketika...aku terbaring di tepi cikgu laili..Kami tertidur sama2 sambil tangan cikgu Laili mengusap2 batang aku yang dah mengecil kerana keletihan..terima kasih cikgu...MAlam nya kul 11 malam aku pulang ke rumah...cikgu Laili masih tidur lagi semasa aku pulang..aku tinggalkan dia dalam keadaan berbogel je...sebelum tinggal tu sempat lagi aku isap tetek dia dan menjilat burit cikgu kesayangan aku..Hari2 berlalu macam biasa selepas itu dan aku masih lagi setia menghantar buku latihan ke rumah cikgu laili sekerinya di minta.Kadang2 aku sendiri menawarkan diri untuk menghantar buku tu ke rumah cikgu.
Sekarang cikgu Laili sudah pindah sekolah,aku merindui cikgu Laili...di ganti pula dengan cikgu baru.....Cikgu Siti.....baik aku tengok orangnya..macam cikgu Laili juga

dare

Male
Number of posts: 17
Age: 36
Job/hobbies: main sukan lasak
Humor: hahaha..suka
Registration date: 14/05/2010

View user profile http://anakrimau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: cerita cikgu Laili

Post by dare on Mon May 17, 2010 7:30 am

Apa kabar rakan2 semua...Hari ni hari pertama aku bersekolah selepas cuti akhir tahun.Aktiviti aku semasa cuti agak terbatas kerana aku sibuk dengan persiapan untuk masuk Universiti namun aku gagal kerana keputusan SPM aku agak kurang bagus.Jadi aku terpaksa lah masuk mendaftar di tingkatan 6 sekolah kampong aku.
Aku berjumpa semula dengan rakan 2 lama dan ada juga rakan baru kerana kebanyakkan mereka dapat peluang melanjutkan pelajaran ke U tempatan.Oklah aku pun lebih suka berada di sini tapi aku merindui belaian cikgu Laili.Persekolahan aku agak suram pada hari pertama.Semua cikgu sibuk dengan urusan pendaftaran hari ni.Aku hanya melepak di Library sekolah sahaja selepas urusan mendaftar selesai.Tiba2 aku di sapa oleh seseorang .Aku terkejut kerana semacam aku kenal suara itu.Rupa-rupa classmate aku dulu.Aishah memang cantik orangnya.tapi x secantik cikgu Laili..tapi kulit aishah putih dan gebu sekali.Kami berbual lama juga dan aku merasa kembali mesra dengan Aishah."Tak rindu kat cikgu Laili ke?"terkejut aku soalan tu terkeluar dari mulut kecil aishah...Kenapa sah tanya cam tu..?Alaaa epul ni..orang tahu la apa yang berlaku....aku terkedu dan tersenyum saja....Aishah ada kalu Cikgu takder pun...epul pun aishah tgk dah semakin besar sekarang..."aku tak pasti apa yang aishah maksudkan..Dalam Library hari tu tak ramai orang dan kebetulan memang kami duduk di meja belakang sikit...Tangan aishah menjalar ke paha aku dan terus memegang batang aku.Aku membiarkan sahaja,kebetulan hari tu aku pakai boxer saja dan batang aku dah mengeras dari tadi lagi...Aishah nak rasa epul punya boleh tak?Sambil tangan dia terus menerus meramas-2 batang aku.Aku terasa macam nak terkencing je.Aku membiarkan sahaja kelakuan aishah itu.Dia membuka zip seluar aku dan batang aku tereus terkeluar dari dalam sarangnya dan sudah berkilat-kilat kerana air mazi aku dari tadi lagi dah terkeluar.Aku cemas dan asyik memerhatikan orang sekeliling sedangkan aishah sedang asyik menguli batang aku tanpa menghiraukan keadaan sekitar.Nasib baik kami terselindung dek rak2 buku di situ..Aishah teruskan lagi melancap batang aku dengan lebih laju,,aku merasa sengal2 dan berdenyut-2 dan aku nak pancut...aahhh..uuhuhhhh...aishaaaaaaahhh....ya pul..suara manja aishah itu membuatkan aku terpancut di situ juga...4,5 kali aku pancut dan air mani aku terkena meja dan terjatuh di atas carpet library itu..Aishah tersenyum dan mengambil tisu utuk mengelap tangannya yang terkena mani aku..lalu ak terus ditinggalkan dalam keadaan tak berdaya melakukan tindakbalas sambil dia melambai2 dan tersenyum...Lainkali pulak ya pul..hehehe..aku terkedu dan terduduk keletihan di situ beberapa ketika.Lebih kurang 5 minit aku di situ dan aku mengenakan semula seluar aku dan ingin beredar pulang ke rumah...
Sebelum pulang aku singgah di kantin sekejap dan aku perhatikan aishah dan 3 org lagi rakannya sedang minum2 di situ.Aishah melambai kepada ku dan rakan2 aishah juga tersenyum sinis kepada ku.Bila aku melewati mereka,mereka sama2 ketawa dan aku terasa malu sekali..Adakah aishah bagitau rakan2 dia tentang tadi...?Lantak lah..
Esoknya aku masuk hari pertama ke kelas 6A1.Aku tengok aishah dan rakannya semalam juga ada dalam kelas yang sama.Aku buat dek je lah.Dan mereka juga buat2 tak endah je kehadiran aku.Masa rehat aku menghampiri aishah dan group nya tu.."oooo nakal ek epul ni"rakan aishah amy menegur aku...kitaorang camana?hehehe aku terpaksa control macho aku dan kata"lepas sekolah boleh...".aku cuba memancing sedikit...Perbualan kami terhenti selepas Pengetua datang dan bagitau yang cikgu Siti(pengganti cikgu LAili tak dapat datang mengajar kerana demam panas.Kami buat2 sedih dan aku ditugaskan menjaga kelas supaya aman sehingga waktu pulang.
Jam 11 pagi,keadaan kelas aku dah tak terkawal dan tiba2 aku menjadi gila kuasa dan beerkata.."rakan2 kalau nak balik balik lah...nanti kalau Pengetua tanya pandai-pandailah aku jawab"sambil mata aku berpaling kepada kumpulan aishah di sudut satu lagi..Mereka hanya tersengih je.Aku meniggalkan kelas dan Aishah dan amy mengekori aku dari jauh.Aku menuju ke store sukan,kebetulan kunci pendua yang tahun lepas masih berada dalam simpanan aku.Kami cepat masuk ke dalam store dan mengunci pintu.MAsing2 terdiam semacam memikirkan aturcara seterusnya.Nah ,mari lah..siapa nak rasa dulu...aku berterus terang.."eh..eh...pul..takkan dua2 sekali"...Amy tunggu le dulu depan tu..nanti selesai ngan aishah amy pula...aku terus menarik aishah ke atas tilam gimnastik sekolah aku...Batang aku dari tadi dah megeras...aku menindih aishah dan dia terus membuka kangkangnya sambil menyelak kain sarung sekolahnya ke paras punggung..aku tgk seluar dalam aishah warna coklat seakan warna kainnya.Aku mencari bibir aishah yang kecil t dan bermain2 dengan lidahnya..Aishah dah mula mendengus dan aku terus meraba-2 puting aishah di dalam baju kurungnya...Masih kecil lagi teteknya..mungkin masih baru lagi...aku menyelak bajunya dan menghisap tetek aishah..sambil aku menghisap tu aku lihat amy dah datang dekat aku..Kami terhenti seketika dan aishah semacam malu je dengan amy..tapi aku teruskan menghisap tetek aishah..Aku turunkan kepala aku dan menuju ke cipap aishah yang dah basah kuyup itu.Aku terbau burit aishah ,..wani buritnya,,membuatkan batang aku sesmakin kuat berdenyut2.Aishah cuba menghalang aku menghisap kelentitnya,mungkin kerana malu amy duk perhatikan dia.tapi amy tiba2 memegang tangan aishah dan aishah hanya memerhatikan aku menghisap buritnya.Aishah merengek lagi bila aku memasukkan lidah aku sambil menyentuh kelentitnya.Amy aku tgk dah mula tanggalkan kainnya.Aishah tersenyum sahaja memerhatikan Kawannya itu....Sambil aku menghisap air burit aishah ,aku tengok amy mula mencium aishah di pipi..Aishah membalas manja ciuman amy dan akhirnya binir mereka bertaut kemas.Aku hanya memerhatikan mereka bermain2 lidah dan aku tengok air liur mereka dah bersatu sama sama.Ganas juga amy ni aku pikirkan...Habis airliur aishah di telannya dan muka aishah dah basah hasil jilatan amy.Amy hari tu tak memakai seluar dalam..bulunya agak lebat aku perhaatikan bila dia menungging ke arah ku sambil meromen aishah...aku masukkan jari aku ke dalam burit aishah..Aishah semakin kuat merengek...
Kini aku pula berbaring di atas tilam tadi.Walaupun sedikit gatal badan aku,aku tahan saja..Aisah dan amy berebut2 nak kulum batang aku..Mereka bergilir2 menghisapa batang aku dan aaku tengaok amy lebih agresif kerana habis di telan air pelir aku.,sambil aishah menjilat batang aku amy mengangkat kaki aku ke atas dan terus menjilat batu aku dan aku terasa geli di lubang jubor aku kerana amy mengjilat luabng aku..Nikmatnya dunia ni aku rasa..Aku dah tak tertahan dan ingin aku merasa kedua-dua lubang burit hari ni..Tapi belum habis aku memikirkan itu..aku tersa denyutan batang aku semakin kuat dan aku nak terpancut dah...aku terus bangun dari posisi aku tu dan terus memancutkan air berbisa aku di depan mereka berdua..."mmmmm pul.....dah pancut dah" kata amy.....selesai pancutan terakhir,Aishah menghisap semula batang aku yang ssemakin mengecil..ngilu sekali aku rasa...Selepas menghisap abis batang aku...aishah mencium amy di depan aku dan mereka masing-2 berkongsi air pelir aku sehingga aku bangun dan memakai semula seluar sekolah aku...Mereka pun sama2 mengenakan baju dan kain mereka dan kami beredar dari store itu .Aku pulang ke rumah dengan fikiran melayang-layang..dugaan apakah ini...Kalau lah Cikgu Laili masih di sini..Di mana cikgu Laili sekarang...Akhir sekali aku dengar cerita cikgu Laili pindah ke Terengganu....

dare

Male
Number of posts: 17
Age: 36
Job/hobbies: main sukan lasak
Humor: hahaha..suka
Registration date: 14/05/2010

View user profile http://anakrimau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: cerita cikgu Laili

Post by jarihantu on Tue Dec 27, 2011 12:08 pm

layaannn....

jarihantu

Male
Number of posts: 24
Age: 37
Job/hobbies: melihat dunia baru
Humor: ape nih
Registration date: 21/09/2010

View user profile http://www.2kali.com/?s=939

Back to top Go down

Re: cerita cikgu Laili

Post by kaki J on Tue Mar 20, 2012 4:23 am

teringin lak nak jumpa cikgu laili...... laugh

kaki J

Male
Number of posts: 11
Age: 36
Job/hobbies: pemandu peribadie/sulit
Humor: best man win
Registration date: 20/03/2012

View user profile http://yahoogroup.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum