CARA-CARA MENGATASI PANCUTAN PRAMATANG!!!

View previous topic View next topic Go down

CARA-CARA MENGATASI PANCUTAN PRAMATANG!!!

Post by mrlelakiperkasa on Thu Jun 25, 2009 1:14 am

Adakah seks anda tak sampai 5 minit?
jangan biarkan ini selalu terjadi
saya ada cara untuk mengatasi nya
klik sini http://lelakiperkasa.com

mrlelakiperkasa

Male
Number of posts : 16
Age : 42
Job/hobbies : internet marketing
Humor : bisness
Registration date : 25/06/2009

View user profile http://lelakiperkasa.com

Back to top Go down

Re: CARA-CARA MENGATASI PANCUTAN PRAMATANG!!!

Post by atie on Fri Aug 20, 2010 4:38 pm

betul ke ni? awak dah cuba ke?
kang nanti pancut mcm tu juga...:(

atie

Female
Number of posts : 4
Age : 37
Job/hobbies : rahsia
Humor : emmm
Registration date : 20/08/2010

View user profile http://www.worldsex.com

Back to top Go down

Re: CARA-CARA MENGATASI PANCUTAN PRAMATANG!!!

Post by jarihantu on Wed Sep 22, 2010 2:56 am

ya...btol, ada byk ubat/herba kat pasaran bg mengawal pancut awal...
...bkn setakat pancut awal, kalo dah pancut pon still keras lagi..
aku dah cuba, leh sampai 3 kali pancut pon still keras lagi...tp letih nyer pasal kene stop lah...yg pasti nyer btol2 puas la kalo da 3kali pancut...
..bagi aku, aku suka herba/ubat yg blh bg anu keras wlupon da pancot..sbab nikmat pancutan tu yg paling bes berbanding tahan lama...pancutan tu(pancut dalam) pon blh bagi nikmat kat pasangan, x cayer tnya la ngan yg da kawin...

nak produk hebat tu leh pm aku..ada kelulusan kementerian kesihatan ngan sijil halal...sah!!

jarihantu

Male
Number of posts : 24
Age : 39
Job/hobbies : melihat dunia baru
Humor : ape nih
Registration date : 21/09/2010

View user profile http://www.2kali.com/?s=939

Back to top Go down

Re: CARA-CARA MENGATASI PANCUTAN PRAMATANG!!!

Post by Sponsored content Today at 12:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum