ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

View previous topic View next topic Go down

ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by sarjankarat on Sat Apr 25, 2009 2:14 am

Kak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Pengalaman pertama aku bersama perempuan berlaku kira-kira 7 tahun lalu. Pada waktu itu aku mula bekerja kilang. Oleh kerana rumah aku yang jauh dari tempat kerja maka aku dengan 2 orang kawan lagi menyewa bilik atas sebuah rumah. Bahagian bawah rumah didiami oleh sepasang suami isteri iaitu Abang Leh dengan Kak Imah.

walupun mereka telah lama berkahwin tapi masih tak mempunyai anak. Abang Leh umurnya lebih kurang 35 tahun dan Kak Imah pula dalam 32 tahun, kedua-dua mereka juga bekerja kilang jadi kadang-kadang hanya salah seorang sahaja yang ada dirumah tambahan pula Abang Leh suka kerja lebih masa jadi selalunya tinggal Kak Imah seorang dirumah.


Kak Imah memang seorang wanita yang cantik dan baik, selalunya dia akan memakai baju yang bersopan walaupun dia tak memakai tudung. Oleh kerana bilik air hanya ada satu dirumah itu maka kami terpaksa berkongsi antara kami berlima.Selalunya saya seorang saja yang ada kat rumah sebab
dua orang kawan saya tu selalu keluar dengan awek.


Memang lumrah orang muda suka mengendap, pada satu malam saya terdengar suara Kak Imah memanggil suaminya. "Bangg dah dekat sebulan kita tak buat tu". Keghairahan aku pun meningkat bila terdengar suara Abang Leh menjawap" Bang letih la Imah besok la kita buat". Kemudian terdengar suara Kak Imah semacam merayu kepada suaminya"Abang tidur Imah buatkan" Dari celah-celah rekahan kayu lantai rumah aku lihat Kak Imah memegang batang Abang Leh yang masih lembik dan memasukkan kedalam mulutnya, hampir 5 minit aku lihat batang Abang Leh hanya menegang sedikit sedangkan batang aku memang keras macam besi.

Dalam samar-samar itu aku lihat Kak Imah bangun dan melondehkan kain batiknya dan aku lihat punggungnya masih bulat dan pejal. Semasa dia merangkak naik
keatas Abang Leh aku nampak rekahan vagina Kak Imah yang kemerah-merahan, berderau darah aku melihatnya.Selepas itu aku lihat Kak Imah bertenggek di atas batang Abang Leh, aku lihat Kak Imah memegang batang Abang Leh dan memasukkannya kedalam lubang vaginanya tetapi tak berjaya kerana batang Abang Leh yang tak menegang sepenuhnya, tapi setelah berkali-kali mencuba akhirnya batang Abang Leh masuk dalam lubang Kak Imah. Kak Imah menggoyang-goyangkan punggungnya supaya batang Abang Leh bergerak dalam lubang vaginanya.

Tak sampai 5 minit aku terdengar suara Abang Leh mengerang sambil tangannya meramas-ramas punggung Kak Lina "Imah abang nak terpancut ni" Cepatnya fikir hatiku, aku kalau melancap pun dekat 15 minit kalau main dengan Kak Imah boleh tahan 1/2 jam ni. Aku memang ingin melancap masa itu juga tapi fikir-fikir elok melancap dalam bilik air.Tetapi niat aku terhenti seketika apabila aku lihat Kak Imah bangun dari atas Abang Leh dan terus kebilik air. Setelah menunggu hampir 1/2 jam baru aku lihat Kak Imah kembali kedalam biliknya dengan muka yang ceria, mungkin Kak Imah melancap kot fikir hatiku tapi sekarang aku mesti ke
bilik air kalau tidak terpancut air mani aku atas katil.


Sampai dalam bilik air aku menarik seluar pendek aku kebawah dan sambil berdiri aku mengurut-ngurut batangku yang panjang nya hampir 8 inci dan hampir sebesar lengan, kepala batangku licin dan kemerah-merahan apa yang aku bayangkan masa itu hanyalah rekahan vagina Kak Imah. Setelah hampir 15 minit melancapkan batangku aku tersentak apabila pintu bilik air ditolak orang "Kak Imah" suaraku semacam tersekat Kak Imah tercegat didepan mataku. Kak Imah semacam terpegun melihat batangku yang kemas berada dalam genggamanku. Aku lihat mata Kak Imah tertumpu pada batangku yang panjang dan keras itu. Sifat malu semakin berkurang pada diriku dan aku memberanikan diri pergi kearah Kak Imah.

Masa aku hampir denganya mata kami berdua saling berpandangan, aku memegang tangan Kak Imah dan meletakannya pada batangku yang sangat
keras itu. Memang seperti yang dijangkakan Kak Imah terus mengurut-ngurut batangku dan memasukkannya kedalam mulutnya. Inilah pertama kali batangku dihisap oleh seorang perempuan. Kak Imah memang sangat ghairah ketika itu bukan saja batangku yang dihisapnya tapi buah zakarku juga. Semasa Kak Imah
meneruskan kerja-kerja hisapannya, aku menarik kain batiknya dan menampakkan punggungnya yang bulat dan pejal itu. Tanganku terus mengusap-usap rekahan vaginanya yang basah itu.


Sedang aku asyik mengusap-ucap biji kelentit Kak Imah dia memandang aku dan berkata "Wan, kita bersatu sekarang Wan, nanti takut Abang Leh terjaga pula" Aku memandang Kak Imah dan mengangguk tanda setuju. Kak Imah berbaring atas lantai bilik air dan mengankangkan kedua-dua pahanya yang gebu itu. Kak Imah bertanya "Wan pernah tak buat seks". Aku mengelengkan kepala."Tak pa akak ajarkan, naik atas akak. Aku berada atas Kak Imah yang telanjang bulat, aku dapat lihat jelas tubuhnya yang putih dan bentuk badan yang sangat mengiurkan, buah dadanya sederhana besar tapi masih tegang, tapi itu tak penting sekarang. Kak Imah memegang batangku dan meletakkanya kepala batangku diatas rekahan vaginanya dan mengarahkan aku menekan batangku perlahan-lahan kedalam
lubang vaginanya.

"Wan tekan sikit sampai masuk kepala" dlm suara yang penuh keghairahan Kak Imah mengerang "mmmhhhmmm sedap Wan sedap tekan lagi sampai habis". Aku terus menekan batangku ke dasar vagina Kak Imah, terasa kehangatan lubang
vagina Kak Imah dan juga air vagina. Dengan arahan Kak Imah supaya aku menutuhnya dengan kuat aku terus menarik dan menekan batangku kedalam lubang vagina Kak Imah sepantas yang mungkin. Hampir 25 minit berdayung akhirnya aku memancutkan air maniku kedalam rahim Kak Imah. Selepas peristiwa itu aku selalu mengadakan hubungan seks dengan Kak Imah hampir setiap hari.

Sekarang dia telah mempunyai 3 orang anak hasil dari hubungan kami, tetapi semua anak itu berbinkan Abang Leh dan hubungan mereka suami isteri pun sangat baik sekarang dan Abang Leh tak pernah mensyaki apa-apa. Walaupun aku telah berkahwin sekarang tetapi dalam sebulan sekurang-kurangnya 2 kali aku akan ke rumah Kak Imah dan selalunya kami akan bersetubuh 2 kali pancut, dan kadang-kadang didepan anak-anaknya. Kak Imah memang pandai memuaskan nafsu aku.

sarjankarat

Male
Number of posts : 71
Age : 25
Location : ganu
Job/hobbies : mat rempit surat
Humor : emm
Registration date : 07/04/2009

View user profile http://profiles.friendster.com/62360772

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by mrlelakiperkasa on Fri Jun 26, 2009 3:15 am

aku pernah baca cite ni.tapi tak ingat katne
http://lelakiperkasa.com

mrlelakiperkasa

Male
Number of posts : 16
Age : 42
Job/hobbies : internet marketing
Humor : bisness
Registration date : 25/06/2009

View user profile http://lelakiperkasa.com

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by owl night on Mon Sep 07, 2009 2:41 pm

aku pun sama mcm penah...?? takder cer lain ker?

owl night

Male
Number of posts : 1
Age : 34
Job/hobbies : play
Humor : hot
Registration date : 07/09/2009

View user profile http://owl_fairul@yahoo.com

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by milf_seekers on Mon Sep 07, 2009 4:57 pm

ermmm


Last edited by milf_seekers on Tue Feb 22, 2011 11:27 am; edited 1 time in total

milf_seekers

Male
Number of posts : 1
Age : 30
Job/hobbies : -
Humor : -
Registration date : 07/09/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by jgn_tny_aku_sape on Fri Oct 30, 2009 11:49 pm

ape motif gambar diatas?

jgn_tny_aku_sape

Male
Number of posts : 26
Age : 30
Job/hobbies : layan awek
Humor : x kot
Registration date : 23/10/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by ohimila on Sun Apr 11, 2010 3:38 am

kalau 2 kat imah, aku x nak lah..

ohimila

Male
Number of posts : 2
Age : 28
Job/hobbies : chat
Humor : k
Registration date : 11/04/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by mrlelakiperkasa on Tue Jan 04, 2011 2:10 am

cerita yg dh tersebar meluas kat internet ni
www.lelakiperkasa.com/krimpayudara

mrlelakiperkasa

Male
Number of posts : 16
Age : 42
Job/hobbies : internet marketing
Humor : bisness
Registration date : 25/06/2009

View user profile http://lelakiperkasa.com

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by 1' The Stations on Fri Apr 22, 2011 4:01 am

hmm..best nyer,,

1' The Stations

Male
Number of posts : 2
Age : 30
Job/hobbies : Contractor
Humor : Happy Go Lucky
Registration date : 22/04/2011

View user profile http://wandy2106@gmail.com

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by powerbro on Tue May 03, 2011 11:46 am

huhuhu cerita macam neh boleh dapat di blog sarilucah... korang boleh masuk sana baca macam2 cerita.. nanti sampai berbinau bijik mata korang nanti..huhuhu

powerbro

Male
Number of posts : 5
Age : 45
Job/hobbies : Supervisor
Humor : Business
Registration date : 03/05/2011

View user profile http://www.powerbro.com

Back to top Go down

Re: ak Imah.. (bukan nama sebenar leyy!)

Post by Sponsored content Today at 12:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum