Seks Dengan Budak Negro

View previous topic View next topic Go down

Seks Dengan Budak Negro

Post by sarjankarat on Fri Apr 24, 2009 2:25 am

Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penan-gan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro tersebut masih bersekolah di sekolah anta-rabangsa. Bapa dia bekerja di kedutaan sebuah negara dari Afrika. Umur dia aku rasa 17 tahun lebih sikit. Tinggi kurus 6’ lebih sikit. Ia pemain volley ball sekolah. Pasal itu dia tinggi.

Kisah bermula apabila guru sukan membawa budak tersebut ke klinik aku kerana terjatuh waktu latihan volley ball. Dia komplen sakit pada telur (testis). Dia jalan masuk ke klinik terkengkang-kengkang. Pembantu aku membawanya masuk untuk pemeriksaan. Guru sukan yang membawaya ku suruh tunggu di luar. Aku suruh pembantu aku keluar dan jangan ganggu aku waktu aku memeriksa budak tersebut. Aku suruh dia tidur atas dipan (couch) untuk pemeriksaan. Oleh kerana testis yang sakit maka aku suruh dia telanjang dan buka baju. Dia ikut saja sebab aku sebagai doktor perlu memeriksa seluruh badannya.

Aku perhati, badan dia kurus tapi kekar. Kulit dia hitam pekat. Aku pegang-pegang testis (telur) dia dan tanya kalau dia sakit. Dia jawab sakit sebab kena bola. Lepas tu aku lihat batang konek dia, astaga.. konek terlentok atas paha dia hitam legam macam warna gangsa. Masih lembik tapi cukup besar dan panjang. Konek dia macam negro lain juga, ada kulup. Kalau dulu aku tengok dalam internet sahaja, sekarang benar-benar di depan mata aku. Aku periksa lebih teliti, aku picit-picit batang dia dan aku tanya sakit atau ti-dak. Katanya batang konek tak sakit tapi testis yang sengal. Aku beritahu dia, aku akan periksa sama ada sakit testis tersebut ada pengaruh kepada batang koneknya.

Aku urut-urut, picit-picit dan ramas-ramas. Tiba-tiba dalam genggaman aku terasa ada benda bergerak. Aku tengok konek dia perlahan-lahan mengeras, kepala konek dia pelan-pelan menjulur keluar daripada kulupnya. Warna gelap merah gangsa, beza dengan batang konek yang merah kehitamam. Lepas aku urut-urut lagi, konek hitam legam tegak macam tiang bendera. Bau konek dia menusuk hidung, keras sekali baunya. Bau pelik kepala konek membuat cipap aku mengemut. Aku geram juga tengok konek tegak macam tiang bendera ukuran 8 inci. Aku pakai sarung tangan getah, aku sapu sedikit vaselin pada batang konek hitam legam dan aku lancap batang dia. Aku kata aku nak periksa sama ada batang dia berfungsi.

Aku lancap dia pelan-pelan. Aku tarik kulit kulup maju mundur. Muka dia tiba-tiba macam orang meringis. Geli kata dia. Aku cepatkan lagi gerakan maju mundur. Lebih kurang 3 minit pancutan kuat berlaku. Semburan mani dia hampir mengenai kipas angin di atas. Ada lebih kurang 5 pancutan keluar. Aku benar-benar terangsang melancap konek negro besar dan panjang. Seluar dalam aku basah kuyup sebab cipap aku mengemut tak henti-henti.

Aku beritahu budak tersebut, konek dia berfungsi dengan baik. Itu dengan tangan, kataku. Tiga hari lagi aku suruh dia datang balik untuk pemeriksaan dan ujian lanjut. Kali ini ujian sebenar terhadap cipap perempuan. Aku nak uji kehebatannya. Cipap aku akan jadi padang sasarannya.

Lepas budak negro itu keluar, tiba-tiba fikiran aku melayang. Bagaimana rasanya konek hitam legam, besar dan panjang 9 inci menyelam dalam lubang cipap aku yang sempit. Mungkin aku pengsan dikerjakannya. Tapi keinginanku melonjak-lonjak. Sudah lima bu-lan boyfriend aku memutuskan persahabatan kami kerana ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara. Bermakna lima bulan juga cipap aku tak dibelai. Aku kesepian dan memerlu-kan belaian. Peluang ini takkan ku lepaskan.

Tiga hari kemudian, pukul empat petang pintu bilikku diketuk. Pembantuku memberi-tahu, budak Afrika tiga hari lalu datang kembali. “Suruh dia masuk, you jangan ganggu I waktu I periksa pesakit ini. Selagi I tak panggil jangan masuk,” arahku jelas. Pembantuku keluar dan mengarahkan pesakit yang ku tunggu-tunggu masuk ke bilik. Aku beredar dari meja, setelah dia masuk aku mengunci pintu.

Sambil berjalan ke meja, aku bertanya, “Masih sakit?,”. “OK, dah sembuh agaknya,” lembut jawab budak negro. “Hari ini kita buat pemeriksaan akhir. Nak lihat reaksi penis awak, berfungsi normal atau ada kesan daripada terkena bola tiga hari lepas,” ujarku meyakinkan sebagai seorang doktor. “Baik, saya ikut saja arahan doktor,” jawab budak negro tanpa prasangka.

“Awak perhati dan lihat saya. Saya nak tengok reaksi awak,” kataku. Aku berdiri dekat meja, aku perlihatkan tubuhku yang seksi seperti kata kawan-kawanku. Ku dekatkan badanku ke badannya supaya minyak wangi yang ku pakai merangsang budak negro tadi. Baju leher luas tanpa lengan sengaja ku tarik ke bawah mendedahkan pangkal tetek aku. Aku tonjolkan sedikit tetek aku ke mukanya.aku gesel cipap aku ke batangnya.

Ku buka kancing blouse yang kupakai satu persatu. Blouse dan coli terus ke buka. Terd-edahlah tetekku yang ranum mekar. Segar kenyal bagai anak bukit kembar. Puting tetekku berwarna pink menonjol di pucak bukit kembar. Kulit badanku yang licin halus ku dedah. Budak negro memerhati kelakuanku dengan mata terbeliak tak berkelip. Duduknya tak sempurna lagi, seluarnya dibetulkan. Aku tahu koneknya dah mengeras melihat tetekku yang segar.

Ku pegang tangannya yang kekar. Ku letakkan di tetekku. “Pegang, raba, picit pelan-pelan,” arahku. Dengan tangan terketar kerana nafsu yang telah bangkit, budah negro meramas pelan tetekku. Kulit tapak tangannya agak kasar menekan-nekan teteku yang lembut.Dia turut. Aku tercungap kesedapan. Cipapku mula mengemut. Nafsuku terangsang. Terus saja kusodor tetekku yang kenyal ke mukanya. Ku suruh dia menghisap puting tetekku.

Bibir lebam tebal budak negro mula mengisap puting tetek kecil warna pink. Kontras sekali bibirnya yang hitam dengan kulitku yang putih. Aku geli. Kemudian separuh tetekku telah berada dalam mulutnya. Tetekku dinyonyot ganas. Aku benar-benar geli dan sedap. Nafsuku makin memuncak. Nafasku tak teratur lagi. Cipapku mengemut laju. Cairan panas mengalir lesu dilorong sempit cipapku.Aku longgarkan seluarnya.

Aku dah tak tertahan. skirt pendekku bersama degan celana dalamku ditanggalnya . Aku duduk di tepi meja kerja. Kakiku terjuntai ke bawah. Tanpa lengah ku sua tundun gebuku yang bersih tak berbulu ke muka budak negro. Budak negro masih duduk di kerusinya. Seperti harimau lapar budak negro meraba cipapku yang membengkak. Tanpa arahan dicium rakus cipapku. Aku kegelian. Cairan hangat makin banyak membasahi rongga ci-papku yang sempit.

Dengan bingkas ku angkat kedua-dua kakiku ke atas pinggir meja. Pahaku yang terbuka berada betul-betul di hadapan muka budak negro. Ku kangkang pahaku mendedahkan bibir cipapku yang ternganga. Bibir merah jambu dah teramat lembab. Tanpa dikomand lidah kasar dah bersarang di lurah nikmat. Cipapku dijilat dan dihisap bibir lebam hitam. Kelentitku menjadi sasaran budak negro. Dihisap kuat kelentitku .Punggungku terangkat.Aku benar-benar nikmat. Kesedapannya tak mampu ku terangkan.

Aku tak mampu bertahan lagi. Ku suruh budak negro menanggalkan semua pakaiannya. Tubuh tinggi lampai hitam gelap berdiri tegak telanjang di hadapanku. Senjatanya keras kaku tegak mencabarku. Besar dan panjang. Batang hitam berurat-urat keras menantang. Kepala konek warna merah gangsa separuh terbuka. Separuh lagi masih ditutupi kulit ku-lup. Ku arahnya mendekatiku. Sambil berbaring mengiring di atas meja kerja aku me-megang erat batang besar 8 inci. Berdenyut terasa di tapak tangan.

Kepala konek separuh terbuka ku cium. Bau aneh kuat menerobos lubang hidungku. Aku tak keruan lagi. Ku tarik kulit kulup ke belakang. Kepala merah gangsa terdedah. Kulit licin halus agak lembab. Ku cium lagi, bau kepala konek makin keras menusuk hidungku. Bau aneh ini benar-benar membuatku terangsang. Cipapku makin mengemut. Cairan hangat makin deras membasahi pahaku.

Aku terpukau. Seperti dirasuk ku masukkan kepala merah gangsa bersama batang hitam memenuhi mulutku. Bibir nipisku yang lembut membungkus batang hitam. Ku gerak mu-lutku maju mundur. Budak negro mengeliat. Badannya bergerak-gerak. Matanya terpe-jam. Rasa nikmat telah mengalir di sekujur tubuhnya. Ku gerak mulutku makin laju. Batang hitam makin keras. Tiba-tiba cairan licin masin mengalir keluar dari lubang kepala konek merah gangsa. Cairan licin masin ku telan bersama air liurku.

Ku tak sabar lagi. Ku arahkan budak negro memasukkan batang hitamnya ke cipapku yang telah basah. Budak negro menurut. Dicabut senjatanya dari mulutku. Aku terasa lega. Kutarik nafas dalam-dalam, sambil menanti batang besar panjang hitam legam meneroka lubang sempitku.

Budak negro tahu apa yang perlu dibuat. Kepala merah gangsa diarah ke lubang cipapku. Ku berbaring di atas meja kerjaku. Kedua paha kukangkang luas. Kakiku di tekuk di per-mukaan meja. Kepala merah gangsa mula mengacah-acah muara cipap. tak terus menyelam. Budak negro memain-mainkan kepala koneknya di ujung kelentitku. geli, sedap tak dapat ku gambarkan. kesabaranku tercabar.

“Masukkan, aku tak tahan lagi,” arahku dengan suara putus-putus. Budak negrotu senyum. faham. Kepala konek yang garang menanduk-nanduk permukaan cipapku. Tiba-tiba kuterasa kepala konek besar dah bersarang di muara sempit. Budak negro menekan lagi, separuh dah terbenam. Lubang sempitku sendat. Konek hitam maju mundur di cipapku. Kontras, batang hitam terbenam dalam cipap putih kuning. Pemandangan ini membuatku makin terangsang.

Sekali tekan seluruh batang hitam terbenam dalam rongga sempit cipapku. Dinding ci-papku mengemut-ngemut, meramas batang keras. Kenikmatan menjalar seluruh badanku. Aku mengejang. Cairan hangat memancar dari rahimku. Aku puas. Ototku melemah.

Budak negro masih gagah. Ditarik konek hitamnya maju mundur dalam cipapku. Badanku bergerak menerima hentakannya. Tetekku terayun mengikut irama maju mundur punggung budak negro. Nafsuku memuncak kembali. Cipapku mengemut semula. Mengelus, menggaru batang panjang. Cairan pelincir makin banyak. Batang besar mudah masuk keluar rongga sempit. Nafas budak negro makin pantas. Ayunan koneknya makin laju. Pangkal rahimku ditujah-tujah. Aku terasa senak tapi nikmat.

Lima belas minit berlalu. Budak negro masih gagah. Gerakan maju mundur makin pan-tas. Tiba-tiba badan budak negro mengejang. Matanya terpejam, nafasnya makin tak tera-tur. Gerakan punggungnya makin laju. Dinding cipapku sengal dan ngilu. Tiba-tiba ter-dengar keluhan keras keluar dari mulut ternganga. Bless.. mani budak negro terpancut di mulut rahim. Cairan kental hangat menujah rahimku. Serentak itu cairan panas cipapku menyembur menyirami kepala merah gangsa. Budak negro puas, aku puas.

Direndamnya batang hitam beberapa ketika dalam cipapku. Batang panjang keras beran-sur melemas dan mengecut dalam lorong hangat. Pelan sekali budak negro menarik ke-luar koneknya. Kulihat batang hitam basah kuyup. Terjuntai lemas di celah kangkang. Kepala merah gangsa tak kelihatan lagi. Kulit kulup hitam berkedut kembali menutup kepala merah gangsa.

“Awak masih normal. Awak memang gagah,” pujiku kepada budah negro. “Awak pandai melayan saya. Awak pernah bersetubuh sebelum ini?,” tanyaku. “Pernah, dengan adik sepupu saya. Tapi dia hitam, tak putih macam doktor,” terangnya. Patutlah dia berpengalaman, fikirku.

“Pakai semula pakaianmu. Kita jumpa lain kali,” ujarku. Kami sama-sama berpakaian semula. Sambil berjalan keluar, budak negro bersuara, “Terima kasih doktor. Cipap doktor sempit dan enak”. Aku hanya mampu tersenyum. Kau juga handal dan hebat, aku benar-benar puas. Tak sebegini puas sebelum ini, kata hatiku. Kuraba cipapku yang basah. Kuraba kelentitku, sengal. Bibir cipapku kugosok-gosok. Tak ada yang terjejas. Kusenyum puas.

Dia pation terakhirku haritu. Aku berjalan pulang sedikit terkangkang.

Aku mula berangan. Alangkah bahgianya kalau aku dapat lebih dari itu…

HHHAAAAhhhhhhhh………….

sarjankarat

Male
Number of posts: 71
Age: 23
Location: ganu
Job/hobbies: mat rempit surat
Humor: emm
Registration date: 07/04/2009

View user profile http://profiles.friendster.com/62360772

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by awe on Sun Aug 02, 2009 5:37 am

kurang la cerita ni

awe

Male
Number of posts: 7
Age: 25
Job/hobbies: memancing
Humor: hhhhhhhhhhhh
Registration date: 31/07/2009

View user profile

Back to top Go down

Macam Pengalaman aku je..

Post by Panjang_Besar on Thu Sep 10, 2009 2:01 am

laugh laugh laugh

Macam pengalaman aku masa study dulu jer... tapi aku kantoi dgn Dr. Pompuan yg takder anak, tu lepas main lebih kurang 30minit. tetiba nurse masuk. nasib baik nurse tu ok. Sekarang dah putus hubungan dgn Dr. Pompuan yang cun tu. sebab dia dah dapat anak. Aku masih berhubungan dgn Nurse yang comei tu.


Panjang_Besar

Male
Number of posts: 20
Age: 36
Location: The Mines Resort City
Job/hobbies: Main
Humor: minimum 30min
Registration date: 08/09/2009

View user profile http://yahoo.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by sarjankarat on Tue Nov 10, 2009 7:38 am

celaker sungguh

sarjankarat

Male
Number of posts: 71
Age: 23
Location: ganu
Job/hobbies: mat rempit surat
Humor: emm
Registration date: 07/04/2009

View user profile http://profiles.friendster.com/62360772

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by aku3003 on Wed May 19, 2010 10:03 am

waa, besh! nk try gax r.. huhu

aku3003

Female
Number of posts: 20
Age: 28
Job/hobbies: melancong.. beromen..
Humor: lalallalalaa
Registration date: 19/05/2010

View user profile http://cupidlove3003@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by wann on Fri May 21, 2010 6:07 am

.


Last edited by wann on Fri Nov 19, 2010 12:24 pm; edited 2 times in total

wann

Male
Number of posts: 2
Age: 23
Location: kl
Job/hobbies: xde kott
Humor: ntah ler
Registration date: 13/05/2010

View user profile http://www.youtube.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by aku3003 on Sat May 22, 2010 3:27 pm

@wann
hahahaaha~
stkt skg neyh tahan ag r.. nape tny??
huhu~

aku3003

Female
Number of posts: 20
Age: 28
Job/hobbies: melancong.. beromen..
Humor: lalallalalaa
Registration date: 19/05/2010

View user profile http://cupidlove3003@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by wann on Fri May 28, 2010 11:09 pm

..


Last edited by wann on Mon Aug 23, 2010 7:58 am; edited 1 time in total

wann

Male
Number of posts: 2
Age: 23
Location: kl
Job/hobbies: xde kott
Humor: ntah ler
Registration date: 13/05/2010

View user profile http://www.youtube.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by aku3003 on Thu Jun 10, 2010 5:49 am

wann wrote:sje tanye..nmpk cam xthan jer..
lau xthan,kol me..hahahaha

hahahhaa~
suro call.. tp xkasi num pown.. kang da smpe mase xtahan kang, nk call cane??
hhhahaa~

aku3003

Female
Number of posts: 20
Age: 28
Job/hobbies: melancong.. beromen..
Humor: lalallalalaa
Registration date: 19/05/2010

View user profile http://cupidlove3003@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by jgn_tny_aku_sape on Thu Jun 10, 2010 11:35 pm

korg wat bisnes ek?

jgn_tny_aku_sape

Male
Number of posts: 26
Age: 27
Job/hobbies: layan awek
Humor: x kot
Registration date: 23/10/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by aku3003 on Mon Jun 14, 2010 6:15 am

jgn_tny_aku_sape wrote:korg wat bisnes ek?

apsal, nk join ke?? ke ko pn da xtahan gax??
hahahhahaaa~!

aku3003

Female
Number of posts: 20
Age: 28
Job/hobbies: melancong.. beromen..
Humor: lalallalalaa
Registration date: 19/05/2010

View user profile http://cupidlove3003@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by jarihantu on Wed Sep 22, 2010 4:44 am

aku3003 wrote:waa, besh! nk try gax r.. huhu

waaahhhh...brani ke ngan negro?...kang tak psl2 koyak kang baru tau...

jarihantu

Male
Number of posts: 24
Age: 36
Job/hobbies: melihat dunia baru
Humor: ape nih
Registration date: 21/09/2010

View user profile http://www.2kali.com/?s=939

Back to top Go down

Re: Seks Dengan Budak Negro

Post by kaki J on Tue Mar 20, 2012 4:57 am

[quote="aku3003"]
wann wrote:sje tanye..nmpk cam xthan jer..
lau xthan,kol me..hahahaha

aku3003.....tu soklan cepu mas tuh.....

kaki J

Male
Number of posts: 11
Age: 36
Job/hobbies: pemandu peribadie/sulit
Humor: best man win
Registration date: 19/03/2012

View user profile http://yahoogroup.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum